x
Garanti ve İade Koşulları

Enzo Bilişim alışveriş sitesi olan www.hiremco.com.tr üzerinden online olarak satın alacağınız ürünler imalatçı ve ithalatçı firma garantisi altındadır. Satın aldığınız ürün ile beraber yollayacağımız fatura, bu ürünler için garanti belgesi yerine geçmektedir. Bu sebeple tarafımızca sizlere yollanacak olan faturaları lütfen özenle saklayınız. Ürünlerimizi kullanmadan önce kullanım kılavuzunu ve kullanım talimatlarını dikkatlice okuyunuz. 

  1. Cayma Hakkı
    Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (15) gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren bir email ile info@hiremco.com.tr adresine gönderiniz. Hiremco iletişim kanallarımıza gönderdiğiniz e-mail veya faksın iletilmesi sonrasında sizinle temasa geçecek, ürünlerin iade süreçleri hakkında sizleri bilgilendirecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen faturada tarafımıza geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafımızdan karşılanacaktır. Tek kullanımlık olduğundan dolayı kod olarak gönderilen servis paketlerinde iade ve değişim yoktur.
  2. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler
    Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.Elektronik ürünler için iade şartları ürün ambalajı açılmamış, denenmemiş ve kullanılmamış halde olmalıdır. Ürünün iadesi ancak varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır.
  3. Hatalı Ürünler
    Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren e-maili info@hiremco.com.tr adresine gönderiniz veya Hiremco iletişim kanalları ile irtibata geçiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.